Известие

Collapse
No announcement yet.

Скоростомер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Декември 99 е! Сещам се за едни бушони до акумулатора, за АБС, за АС и за перките, мисля че имаше. Възможно ли е до там да стига вода, защото го прави, когато вали и мина хубаво през локви?
    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
      Декември 99 е! Сещам се за едни бушони до акумулатора, за АБС, за АС и за перките, мисля че имаше. Възможно ли е до там да стига вода, защото го прави, когато вали и мина хубаво през локви?
      А така, давай. Почисти клемите на бушоните и самите пера на бушоните, кактои клемите, дето жиците влизат в кутията
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Това, което ми препоръчваш е от личен опит или просто си мислиш, че е от там?
        Почистването с контактен спрей??????
        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
          Това, което ми препоръчваш е от личен опит или просто си мислиш, че е от там?
          Почистването с контактен спрей??????
          Просто ти давам идея, зашото при мен още с покупката всичко е проверено и почистено. А там попада вода, ако си без кора и моите се бяха зацапали
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #20
            Имам кора.


            Ами с контактен спрей ли да пръскам там?
            Last edited by Versace; d.m.y г., 21:47.
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
              Имам кора.


              Ами с контактен спрей ли да пръскам там?
              Да, ама не WD40, a почистващ
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #22
                То WD40 не е контактен спрей.
                Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                  То WD40 не е контактен спрей.
                  Да, ама някой го смятат
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Вчера вдигам пак обороти до прекъсвач и ми светва акумулатора. Защо спира да зарежда на тия обороти?
                    Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Лампата "чек енджин" работи ли..? В смисъл светва ли при палене на колата..?
                      При някои коли (нямам идея дали Алфа е сред тях, може би тук не е приложимо това), ако крушката която е за "чек енджин" е изгоряла, вместо нея светва лампата за акумулатора или маслото когато ЕКУ-то отчете грешка...

                      Comment


                      • #26
                        Работи
                        Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                        Comment


                        • #27
                          На мене ми се струва, че от водата динамото ти започва да не зарежда.
                          Това може да го прави много стар ремък, както и самото динамо да има разхлабена гайка на остта. Тоест нещо да приплъзва.
                          Много е вероятно проблема да се отстрани с едно сваляне на динамото и почистване на чарковете му.
                          Имай впредвид, че ако плюсовия кабел няма особени проблеми, то минуса, за да мине от задната черупка на динамото минава през болтовете, които може и да ръждясват.
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            Това с включването на лампата при тия обороти го прави не когато е мокро. И лятото го видях да го прави.
                            А с намокренето, когато спре скоростомера, никаква лампа не светва на таблото, било за акомулатор или инжектор!
                            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Значи съм писал простотии!
                              Тръгни си по линията на захранване на таблото!
                              Успех!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Колега, на ЛС няма какво да ти обяснявам. Пиша тук, та да го ома и за другите. Клемите на бушоните в двигателния отсек също клеясват от мръсотия, както и самите изводи. Така, че вади бушоните и гледай. Но си провери и снадката на кабелите при алтернатора, щот той е по-вероятния да се намокри. А падне ли напрежението с изключват консуматори
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X